Wednesday, December 9, 2009

SMART CAMP KABARE 2009

40-6 DIS 2009-Bertempat di SK Seri Jaya,permatang Sepam,benut smart camp anjuran kelab kabare telah diadakan dan adalah kali yg ke empat.program tahunan ini adalah bertujuan untuk mendidik anak-anak dan masyarakat kampung untuk menghayati makna islam yang sebenarnya.Alhamdulillah ini juga kali ke-4 saya sebagai ketua fc dan penat lelah selama seminggu untuk menyediakan modul,slide dan game berbaloi kerna kesungguhan adik2 dan org2 kampung dalam menyokong program ilmu seumpama ini.

terdapat 6 slot yang di bentangkan selama 3 hari 2mlm.5 dibentangkan oleh saya dan 1 di bentang oleh PM Dr.Mohd Zin Kandar. banyak pengalaman baru dan kenangan manis yang dapat di timba sepanjang program berjalan. pada tahun ini agak istimewa kerna terdapat aktiviti baru iaitu berjalan malam dan semua peserta berpuas hati dengan segala input yg di berikan kerna saya jg bukanlah individu yg layak untuk menyampaikan modul2 yg di bincangkan tetapi atas dasar untuk membantu dan menimba ilmu antara satu sama lain saya gagahkan diri untuk menyampaikan sedaya yg mampu. satu ilmu yg saya pelajari dari adik2 di kampung bahawa kesungguhan untuk melakukan sesuatu perkara.

No comments:

Post a Comment