Tuesday, April 26, 2011

MARI LOMPAT BERSAMA



Ya sedar tak sedar sudah setahun lebih bersama 'MEREKA'..
Ya sukar untuk melupakan 'mereka' kerna 'mereka' mencorak diri ini..
'mereka' bersama tika susah dan senang dahulu kala..Tapi tidak termampu untuk bersama kini..
Hanya ukhuwwah di jaga dan tiada lagi gelak dan program bersama jauh sekali jaulah bersama..
kami pernah ke tganu dan kelantan bersama..saat melihat foto saat itu juga air mata berlinangan..
tidak dapat digambar perasaan hiba den sebak di dada..tapi 'mereka' tetapi sahabat sampai bila2..
Tapi kini 'MEREKA' juga mencorak aku..iftar,liqa,jaulah bersama..segalanya bersama..
Terlihat hikmah aku 'melompat' dulu..Aku telah berubah..
Minda, jiwa dan cinta aku berubah..tidak melihat kepentingan diri tapi orang lain adalah keutamaan..
Terima kasih kepada 'mereka' dan 'MEREKA'....
"Anda cinta saya dunia akhirat...Ukhuwwah sampai bila2..."

1 comment:

  1. :)

    Moga ukhuwwah islamiyah kita semua kekal selamanya!

    Merentasi mereka mahupun MEREKA, persaudaraan kita adalah nikmat plg utama

    Terus laju! bersama di syurga! insyaAllah.. :)

    ReplyDelete